سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جام جهانی 2006 آلمان - ابراهیم میرزاپور

[ و از سخنان آن حضرت است ، چون کسى از او پرسید : « رفتن ما به شام به قضا و قدر خدا بود ؟ » پس از گفتار دراز ، و این گزیده آن است : ] واى بر تو شاید قضاء لازم و قدر حتم را گمان کرده‏اى ، اگر چنین باشد پاداش و کیفر باطل بود ، و نوید و تهدید عاطل . خداى سبحان بندگان خود را امر فرمود و در آنچه بدان مأمورند داراى اختیارند ، و نهى نمود تا بترسند و دست باز دارند . آنچه تکلیف کرد آسان است نه دشوار و پاداش او بر کردار اندک ، بسیار . نافرمانیش نکنند از آنکه بر او چیرند ، و فرمانش نبرند از آن رو که ناگزیرند . پیامبران را به بازیچه نفرستاد ، و کتاب را براى بندگان بیهوده نازل نفرمود و آسمان‏ها و زمین و آنچه میان این دو است به باطل خلق ننمود . « این گمان کسانى است که کافر شدند . واى بر آنان که کافر شدند از آتش . » [نهج البلاغه]

نوشته شده توسط: احمد قایدرحمتی

هم اتاقی دروازه بان پنج شنبه 85 خرداد 18 3:9 عصر

ابراهیم میرزاپور و حسین کعبی دو ملی پوش هم تیمی در اقامتگاه ملی پوشان هم اتاق هستند.ابراهیم و دوست خوزستانی اش 5 سال است که در فولاد و همچنیندر تیم ملی همبازی و همراه و هم اتاق هستند.


موضوعات یادداشت نظرات شما ()

نوشته شده توسط: احمد قایدرحمتی

"ابراهیم میرزاپور" : اشتباه نخواهم کرد سه شنبه 85 خرداد 16 12:24 عصر
دروازه‌بان اول تیم ملی فوتبال ایران گفت : در رقابت‌های جام جهانی ‪ ۲۰۰۶‬آلمان دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نخواهم کرد.

"ابراهیم میرزاپور" در دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با تیم کرواسی در ثانیه‌های پایانی وقت اضافی با اشتباه خود سبب گرفتن یک ضربه پنالتی به نفع حریف و باز شدن دروازه ایران شد."
" میرزاپور" پیش از اعزام تیم ملی فوتبال ایران به آلمان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: جام جهانی فوتبال بزرگترین رویداد ورزشی جهان در این رشته ورزشی است که هرچهارسال یکبار برگزار می‌شود و حساسیت این رقابت‌ها جای هیچگونه اشتباهی را برای بازیکنان باقی نمی‌گذارد.

وی درباره وضع بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران گفت:تمامی بازیکنان در شرایط روحی و جسمی مناسبی قرار دارند و با انگیزه بالایی تمریناتشان را ادامه می‌دهند.

وی گفت:اردوی سوییس آمادگی بدنی تمامی بازیکنان را به شرایط مطلوب نزدیک کرده است.

وی درموردتعویض شدنش دردیدار مقابل تیم بوسنی گفت : از آغاز بازی می‌دانستم که در نیمه دوم تعویض خواهم شد به همین خاطر از تعویض "برانکو" متعجب نشدم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد:تمامی بازیکنان تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا با دست پر از رقابت‌های جام جهانی باز گردند.

"تیم ملی فوتبال ایران ساعت ‪ ۳‬بامداد روز یکشنبه تهران را به مقصد آلمان ترک کرد."


موضوعات یادداشت نظرات شما ()

نوشته شده توسط: احمد قایدرحمتی

حجت‌الاسلام‌ کروبی: براى‌ موفقیت‌ ایران در جام‌جهانى‌ 2006 براى‌ سه شنبه 85 خرداد 16 11:53 صبح

 این‌ روزها همه‌ جا صحبت‌ از تیم‌ملى‌ است‌ و هر شخصیتى‌ اعم‌ از وزرا و نماینده‌هاى‌ مجلس‌ و... از تیم‌ملى‌ حمایت‌ کرده‌ و براى‌ ملى‌پوشان‌ کشورمان‌ در جام‌جهانى‌ 2006 آلمان‌ آرزوى‌ موفقیت‌ مى‌کنند، حجت‌الاسلام‌ کروبى‌ رئیس‌ سابق‌ مجلس‌ شوراى‌ اسلامى‌ هم‌ در رابطه‌ با تیم‌ملى‌ مى‌گوید: با توجه‌ به‌ این‌ که‌ در امر ورزش‌ صاحب‌نظر نیستم‌ اما همواره‌ پیگیر رویدادهاى‌ ورزشى‌ بوده‌ام‌ و این‌ موضوع‌ تنها اختصاص‌ به‌ زمان‌ حاضر ندارد. من‌ از قبل‌ مسابقات‌ تیم‌ملى‌ فوتبال‌ را همراه‌ با افت‌وخیزهایش‌ پیگیرى‌ مى‌کردم. شاید در نوع‌ خودش‌ بسیار جالب‌ باشد که‌ فردى‌ چون‌ من‌ همیشه‌ براى‌ موفقیت‌ تیم‌ملى‌ ایران‌ دعا ونذرونیاز کند اما بارها این‌ کار را کرده‌ام‌ و این‌ بار نیز براى‌ پیروزى‌ تیم‌ملى‌ ایران‌ در جام‌جهانى‌ نذر کرده‌ام. به‌ مسئولان‌ تیم‌ملى‌ توصیه‌ مى‌کنم‌ تا در آلمان‌ به‌ خوبى‌ مراقب‌ بازیکنان‌ باشند، چون‌ چشم‌ میلیون‌ها ایرانى‌ به‌ تیم‌ملى‌ است. امیدوارم‌ بازیکنان‌ این‌ موضوع‌ را به‌ خاطر داشته‌ باشند.


موضوعات یادداشت نظرات شما ()

نوشته شده توسط: احمد قایدرحمتی

حجازی: میرزاپور بهترین گزینه است پنج شنبه 85 خرداد 4 1:0 عصر

دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره بهترین گزینه برای محافظت از دروازه این تیم در جام جهانی 2006 گفت: میرزاپور با توجه به تجربه چندین ساله اش می‌تواند بهترین فرد در چارچوب دروازه باشد. 
به گزارش سایت فوتبال مدیا، ناصر حجازی درباره قرار گرفتن ایران در گروه D جام جهانی 2006 تصریح کرد: در گروه دشواری قرار گرفته ایم چرا که تیم‌ها‌ی پرتغال و مکزیک از جمله تیم‌ها‌یی هستند که بیشتر توپ را در زمین به گردش در می‌آورند و همواره برابر چنین تیم‌ها‌یی مشکل داشته ایم.
وی افزود: بازی کردن مقابل تیم‌ها‌یی چون انگلیس، روسیه و کرواسی به مراتب برای ما راحت تر از تیم‌ها‌ی پرتغال و مکزیک است.
دروازه‌بان تیم ملی ایران در جام جهانی 1978 درباره شرایط سنگربان اول تیم تاکید کرد: میرزاپور در وضعیت خوبی قرار ندارد چرا که در فصل گذشته بازی‌ها‌ی خوبی را نمایش نگذاشته است؛ اما 5 سالی است که برای ایران بازی می‌کند.
وی اظهار داشت: میزاپور اکنون بهترین گزینه برای دروازه بانی ایران است. امیدوارم با توجه به تجربه بالایش بتواند برای جام جهانی به خوبی از دروازه تیم ملی محافظت کند.
وی در مقایبسه تیم ملی کنونی ایران با تیم جام جهانی آرژانتین بیان کرد: شرایط فعلی با آن زمان به طور کلی تفاوت کرده چرا که این روزها منافع ملی بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد در حالی که در آن زمان صرفاً برای پول بازی نمی‏کردیم.
حجازی به قهرمانی تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر ایران اشاره کرد و گفت: از قهرمانی استقلال خوشحال شدم؛ اما باید پذیرفت که این تیم با توجه به داشته‌ها‌ی 3 گذشته اش نتوانست عناوین متناسبی را به دست نیاورد. 


موضوعات یادداشت نظرات شما ()

نوشته شده توسط: احمد قایدرحمتی

ابراهیم میرزاپور: خاطرات حجازی و عابدزاده را زنده خواهیم کرد چهارشنبه 85 خرداد 3 10:14 عصر

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت هر کدامیک از دروازه‌بانی که در مسابقات جام جهانی وظیفه حراست از دروازه تیم ملی را بر عهده بگیرد، به طور قطع خاطرات بازی‌های خوب ناصر حجازی و احمدرضا عابدزاده در جام‌های جهانی ‪ ۷۸‬و ‪ ۹۸‬را زنده خواهد کرد.

به گزارش روز سه‌شنبه خبرگزاری جمهوری اسلامی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال، ابراهیم میرزاپور در پاسخ به این سوال که دروازه‌بانان تیم ملی تا چه اندازه می‌توانند جای خالی حجازی و عابدزاده را در جام جهانی ‪ ۲۰۰۶‬آلمان پر کنند؟ گفت: آنها در آن مقطع در اوج بودند و با اراده و بازی‌های خوب خود، نامشان را در فوتبال ایران جاودانه کردند.

یقین بدانید من و یا هر کس دیگر که در جام جهانی ‪ ۲۰۰۶‬پاسدار دروازه ایران باشیم نیز همین کار را خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: دروازه‌بانان تیم ملی در جام جهانی تمامی تلاش خود را برای حراست از دروازه تیم ملی بکار خواهند بست و مردم مطمئن باشند که خاطرات بازی‌های خوب ناصر حجازی و احمدرضا عابدزاده را مجددا زنده خواهیم کرد.

سنگربان تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه به وضعیت خود و انتقادهایی که از وی مطرح می‌شود اشاره کرد و گفت: تا پیش از بازی با پاختاکور ازبکستان دچار خستگی شدید و بی‌انگیزگی شده بودم. اما اکنون تصمیم دارم که به بازسازی روحیه‌ام پرداخته و خود را برای جام جهانی آماده کنم.

میرزاپور در ادامه به ضعف تیم فولاد در این فصل از رقابت‌های فوتبال اشاره کرد و گفت: باید اشاره کنم که فولاد فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و من هم در این فصل روزهای خوبی نداشتم. اما با تمام این اتفاقات کاری خواهم کرد که منتقدین از عملکرد من ابراز رضایت کنند.

وی تاکید کرد: در این روزها استرس ندارم و با آرامش تمرینات خود را دنبال می‌کنم. من می‌خواهم در جام جهانی از دروازه ایران سدی بسازم که هیچ کس قادر به عبور از آن نباشد.

این دروازه‌بان تیم ملی ادامه داد: منتقدین من در ابتدا می‌گفتند میرزاپور در شروع مجدد ضعف داشته و بازی با پا را بلد نیست. لذا با توجه کردن به سخنان منتقدان در کوتاهترین زمان با راهنمایی مربیان این مشکلات را برطرف کردم. امروز هم اگر باز هم مشکلی باشد و کادر فنی آن را تشخیص دهد حتما در فرصت باقی مانده برای رفع آن خواهم کوشید تا مردم در جام جهانی یک میرزاپور آماده را ببینند.


موضوعات یادداشت نظرات شما ()

<      1   2      

پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

امروز: 0 بازدید

فهرست

[خـانه]

[ RSS ]

[پست الکترونیــک]

[ورود به بخش مدیریت]

موضوعات وبلاگ

لوگوی خودم

جام جهانی 2006 آلمان - ابراهیم میرزاپور

اوقات شرعی

درباره این وبلاگ

جستجوی وبلاگ من

:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

لوگوی دوستان

لینک دوستان

روزنامه اینترنتی لور
فوتبال ایرانی
اخبار جام جهانی فوتبال
آخرین اخبار جام جهانی
فولاد خوزستان
یک لر بلاگ
لرستان جنوبی
وبلاگ جوان
دورود
دوستداران ازنا
خرماوه
ازاد دورود
اخبار ورزش لرستان

آوای آشنا

صدای خودم

اشتراک

 

آرشیو

جام جهانی 2006 آلمان

طراح قالب

www.parsiblog.com

تعداد 30041 بازدید