سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پرتقالیها میرزاپور را پسندیدند. - ابراهیم میرزاپور

از دانشمندان سؤال و با حکیمان گفتگو و بافقیران همنشینی کنید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

نوشته شده توسط: احمد قایدرحمتی

پرتقالیها میرزاپور را پسندیدند. پنج شنبه 85 تیر 1 8:40 عصر
منبع روزنامه شرق :رسانه هاى پرتغالى زبان، انگار آن دسته از خبرهاى حاشیه اى اردوى ایران را که برخى رسانه هاى فارسى ترجیح داده اند نادیده بگیرند، به طور کامل پوشش داده اند.
در این دو سه روزى که از شکست ایران مى گذرد، هواداران پرتغال کاملاً از ماجراهاى درونى اردوى ایران و شایعاتى که درباره اختلاف و گروه بندى میان بازیکنان تیم هست، به خوبى آگاه بودند.
مثلاً بسیارى از آنها خبر داشتند که ستاره ایرانى (على کریمى) در جریان بازى تمرینى در اردوى فردریش هافن، همبازى خود (مهرزاد معدنچى) را به شدت به زمین زده است و حتى حاضر نشده سرش را برگرداند و ببیند که چه بر سر این همبازى جوان آمده است.
به همین دلیل، تماشاگرهاى پرتغالى از برخورد کریمى  هنگام بیرون آمدن از زمین شگفت زده نشدند، البته احتمالاً از دقایقى که او به نفع پیروزى آنها تلف مى کرد، راضى و خوشحال بودند.
وقتى در فاصله ۲۸سال، تیم ایران تنها سه بار فرصت مى یابد تا خود را در بالاترین سطح و چشمگیرترین صحنه به نمایش بگذارد، چندان برازنده به نظر نمى آید که چنین خاطراتى از فوتبال ایران در ذهن هواداران سایر تیم ها باقى بماند.
به خصوص که ورود دوباره به این نمایش، با پیوستن استرالیا به قاره آسیا، سخت تر هم شده است.
اما ابراهیم میرزاپور انگار تصویر بهترى را در ذهن پرتغالى ها حک کرده است. قبل از بازى شنیده شد که یکى از رسانه هاى پرتغالى زبان، از تمایل یک تیم دسته اولى  پرتغال براى جذب میرزاپور خبر داده است.
بعد از بازى هم در دالان ورزشگاه، خبرنگاران پرتغالى میرزاپور را دوره کردند و از او درباره علاقه اش به بازى در اروپا و تاریخ خاتمه قراردادش با باشگاه ایرانى پرسیدند.
میرزاپور بدون درنگ گفت که قراردادش با فولاد تمام شده و آرزوى هر بازیکنى است که در لیگ هاى اروپایى بازى کند. البته او اشاره کرد که هیچ پیشنهادى از تیم هاى اروپایى دریافت نکرده است.
اگر علاقه پرتغالى ها به میرزاپور پابرجا بماند، نامزد دروازه بانى پرسپولیس در فصل آینده شاید نخستین ایرانى  اى باشد که در دروازه یک تیم اروپایى مى ایستد.
پیش از این دروازه بانان ایرانى توجه باشگاه هاى اروپایى را جلب کرده و حتى با آنها به تمرین هم پرداخته بودند. (ناصر حجازى در انگلستان و بهروز سلطانى در آلمان) اما هرگز به فهرست بازیکنان رسمى  این باشگاه ها اضافه نشدند و در میدان هاى اروپایى حضور نیافتند.
201045.jpg

موضوعات یادداشت نظرات شما ()

پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

امروز: 1 بازدید

فهرست

[خـانه]

[ RSS ]

[پست الکترونیــک]

[ورود به بخش مدیریت]

موضوعات وبلاگ

لوگوی خودم

پرتقالیها میرزاپور را پسندیدند. - ابراهیم میرزاپور

اوقات شرعی

درباره این وبلاگ

جستجوی وبلاگ من

:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

لوگوی دوستان

لینک دوستان

روزنامه اینترنتی لور
فوتبال ایرانی
اخبار جام جهانی فوتبال
آخرین اخبار جام جهانی
فولاد خوزستان
یک لر بلاگ
لرستان جنوبی
وبلاگ جوان
دورود
دوستداران ازنا
خرماوه
ازاد دورود
اخبار ورزش لرستان

آوای آشنا

صدای خودم

اشتراک

 

آرشیو

جام جهانی 2006 آلمان

طراح قالب

www.parsiblog.com

تعداد 30042 بازدید